Κυριακή 30 Ιουνίου 2013

Mια καληνύχτα....


Mια καληνύχτα....

16Μαρ 2010


από Diavolitsa
Νίκη Ημ/νία: 14-09-2004
Ώρα:     12:40




Ήθελα απλά να σου πω μια καληνύχτα ...;. Μα δεν θα την ακούσεις.
Ήθελα ν'αφησω ένα φιλί στην άκρη των χειλιών σου ...;
Μα δεν θα το νιώσεις.
Ήθελα ν' αγγίξω τα μαλλιά σου ...;. Να χαθώ στο βάθος των ματιών σου,
Να περπατήσω πλάι σου σ' ένα καταπράσινο δάσος.
Μα χάθηκε το φως του ήλιου και σκοτείνιασαν τα φυλλώματα του δάσους ...;.
Δεν βλέπω στο σκοτάδι το χρώμα των ματιών σου.
Δεν νιώθω την παρουσία σου δίπλα μου ...;. Τεραστία η απόσταση μακραίνεις και πως
Ν' αφήσω ένα χάδι στα μαλλιά?
Δεν θ' ακούσεις την καληνύχτα ...;.
Δεν θα νιώσεις το φιλί ...;.
Δεν θα δεις το δάκρυ απ τα δικά μου μάτια.
Μα θα δώσω στον αέρα μιαν ευχή, με την ελπίδα να τη φέρει κοντά σου.
Όπου κι αν είσαι, άγγελε μου
Να χτυπά η καρδιά σου με το σωστό ρυθμό, ένα χαμόγελο να είναι χαραγμένο στα χείλη σου.
Κι όταν κοιμάσαι τα ποιο όμορφα όνειρα να ταξιδεύουν μέσα στα μάτια σου.
Όνειρα για ότι όμορφο θα έρθει στη ζωή σου!
Κι όταν ξυπνήσεις καρδιά μου, όλα να είναι αληθινά ...;. Θα εύχομαι γι' αυτό , θα προσεύχομαι για σένα.

Καληνύχτα. Σ' αγαπώ.

Απο μένα ...Για σένα...




Ακανονιστος ο χτυπος της καρδιας μου,
ακολουθει το χτύπο της δικης σου.
Δεν θα μπορουσε να είναι διαφορετικα.
Χτυπα για σενα!
Ταξιδευει η σκεψη μου, τυλιγετε γυρω από σενα,
χανετε μεσα στο φως των ματιων σου.
Το φως που ειδα να παραμεριζει το σκοταδι και να ...
Το καταπρασινο δασος, γεματο με το χρυσαφι φως του ηλιου
να διωχνει τις σκιες!

Και περπατησα διπλα σου, αγγιξα τα μαλλιά ,
ενιωσα τη ζεστασια της παρουσιας σου διπλα μου.
Ακουσα το χτύπο της καρδιας σου, ακουσα τον ηχο της φωνης σου!
Καρδιά μου ειμαι εδώ σ'αγαπω!


Nίκη


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου