Σάββατο 27 Απριλίου 2013

Υπέρ υγείας...τέχνης...και σουρεαλισμού...!

Υπέρ υγείας...τέχνης...και σουρεαλισμού...!

Παρακαλώ φιλαράκια μου,
όπως αντέξετε μια κατασκευή μου...αυτή της φωτογραφίας! (Με κλικ γιγαντώνεται)
Αναλυτικά χρειάστηκα...
Ένα κομμάτι ξύλο , ένα σπασμένο ποτήρι του κρασιού, κομμάτια του ποτηριού, που έσπασε στο τσούγκρισμα υπέρ υγείας!
Και το κυριότερο ...κατακόκκινες εύκαμπτες σκέψεις, να χωράνε μεν παντού, αλλά άμα λάχει και με έντονη διάθεση αεροστεγώς να απομονωθούν...γεμίζοντας έστω, άδεια μπουκάλια!
Α...και χρώμα!
Ασημί χρώμα,γυαλιστερό για να γλιστράνε οι σκεψούλες, να μην κολλάνε!
Και κόκκινο χρώμα,για να αποτυπωθεί η συναισθηματική έκρηξη! Να στάξει παντού!
Όσο για τα παξιμαδάκια και τις βιδούλες που μοστράρονται εκεί αριστερά,
είναι του αλλόκοτου μυαλού μου, δεν άντεξαν βλέπετε , ξελάσκαραν σιγά σιγά και διακριτικά τοποθετήθηκαν υπέρ της τέχνης!
Ας είναι καλά ο σουρεαλισμός!
Όλα τα αντέχει και όλα τα υπομένει!
Και μέσα σε όλα αυτά, έρχεται στο νου μου, ο πολυαγαπημένος Νίκος Καζαντζάκης και το...
"...Δε ζυγιάζω, δε μετρώ, δε βολεύουμαι!
Ακολουθώ το βαθύ μου χτυποκάρδι…"
...Kαι υποτροπιάζω... ακολουθώντας με βαθύ αναστεναγμό το άτακτο χτυποκάρδι μου!
Εκείνο που με οδηγεί στις ζωγραφιές και στις κατασκευές μου!
Εκείνο που κάνει τις σκέψεις να μη βολεύονται!
Τελικά ότι σπάει μπορεί να μην ξανακολλάει, αλλά πριν το αχρηστεύσουμε, οφείλουμε να θυμηθούμε πριν σπάσει τι μας πρόσφερε...και να το δούμε αλλιώς...
Το πως, εσείς θα το βρείτε!
Αρκεί να έχει αγάπη!
Σας γλυκοφιλώ, με ...
Χάνομαι γιατί ρεμβάζω...
Και χάνομαι γιατί ρεμβάζω...μήπως δω το καλοκαιράκι και το καλωσορίσω!
39 σχόλια:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου