Τετάρτη 30 Απριλίου 2014

Εσύ...

Εσύ...

Eσένα λέω...
ΝΑΙ
Εσένα !
Εσένα πού κρυφοκοιτάς...
Περιμένοντας τής νύχτας τό σκοτάδι,
νά ρθει γιά νά διαβάσεις τίς σκέψεις μου.
Εγώ σέ νιώθω όμως...
Τήν κάθε σου φορά...τήν κάθε σου ματιά...

Νιώθω τήν λαχτάρα σου,τούς χτύπους τής καρδιάς σου...
Νιώθω τά πάντα σου,τήν ανάσα σου,
Τό δάγκωμα τών χειλιών σου...καθώς πλησιάζεις
Τήν παρουσία σου... τήν απουσία σου
Νιώθώ τού κορμιού σου τό άρωμα...
Μά...καί τό δάκρυ τών ματιών σου.
Αφήνω αναμμένα κεριά νά σε φωτίζουν,
μαζί μέ τό φώς τού φεγγαριου...
Νά βλέπεις τό φώς τους από μακρυά ,γιά νά ξέρεις
ότι έιμαι εδώ...ήμουν εδώ... θά είμαι εδώ ...

Πάντα, για σένα !

Μά σάν φεύγεις,άφηνέ μου κάτι...
Δεν με νοιάζει τι.
Γράψε μου ένα γεια !!
Γράψε μου τους στίχους από το αγαπημένο σου τραγούδι.
Γράψε μου για τα σύννεφά σου.
Για το χρώμα σου..άφησέ μου μια τελεία...ένα κόμμα...
Γράψε ένα ερωτηματικό,
κι ας μην υπάρχει καμιά ερώτηση...
Εγώ, θα ξέρω την απάντηση:

ΠΩΣ ΗΣΟΥΝ ΕΔΩ !
Άνοιξέ μου έναν δρόμο να έρθω να σε βρω.Να διαβάσω τις σκέψεις σου.
Αφηνέ μου όμως κάτι..καί γώ,θα το βάλω στα πολύτιμά μου...
Ένα παρών για να νικάω την απουσία..
Nα ξέρω..Ησουν εδώ...

ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ ! !

Καλό ξημέρωμα νά'χεις,όπου καί νά'σαι...

Φτάνει να σέ βρεί καλά !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου